Från apelsin till hud

Hustle Butter Deluxe

Kategori: Tips, Vardag

Jag har nu presenterat, för er, några saker av min beställning. För att fortsätta går jag nu vidare till en kräm. Hustle Butter Deluxe är en vegansk kräm som kan användas på många sätt. Man kan använda krämen innan tatueringen ska göras för att avlägsna bakterier. Du kan även använda krämen under tatueringssprocessen och som eftervård. 
 
Salvan har otroligt många fördelar. Den avlägnsar inte stencilen när du använder den innan och under tatueringsprocessen. Krämen minskar hudens rodnad och svullnad. Ska man arbeta med färg är salvan perfekt. Färgen fäster direkt då huden blir väldigt lätt att bearbeta. Hustle Butter Deluxe minskar läkningstiden för en nygjord tatuering också. Alltså läker tatueringen lite fortare med denna salva.
 
När jag väl fick salvan och öppnade burken förstod jag salvans popularitet. Inte nog med att den luktar gott förstår man att alla fördelar som jag radade upp tidigare stämmer. Den innehåller inget petroleum och är vegansk. Det blev ett självklart val för mig. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: