Från apelsin till hud

Handskar och flaskor

Kategori: Tips, Vardag

Nu har jag presenterat hela min beställning och har bara två saker kvar att visa er. Små, men ack så viktiga. Handskar är ett måste för att skydda dig själv från bläck och blod. Mina små händer kräver storlek S och självklart valde jag svarta.
 
Flaskorna jag köpte kanske ni undrar varför. Flaskorna är mycket användbara när man tatuerar. I och med att allt ska vara nytt, fräscht och allt måste steriliseras direkt efteråt är det mycket enklare att rengöra en påfyllningsflaska istället för orginalet. Flaskorna är smidiga att fylla på med grönsåpa och stencilvätska. 
 
Detta var hela min beställning från KillerInk. Jag har också beställt stenciler och köpt handsprit och tvättlappar. Jag har nu allt färdigt och klart för min första riktiga tatuering som infaller inom kort. Efter detta kommer inte bloggen att läggas ner utan jag kommer publicera intervjuer med lite olika människor när vi diskuterar tatueringar och mycket mer. 

 
Kommentera inlägget här: