Från apelsin till hud

Påsklov

Kategori: Vardag

Nu är mitt sista påsklov förbi. Det känns både skönt och märkligt på samma gång. Jag hade två tatueringar bokade denna veckan som gått, men tyvärr av olika anledningar har jag inte lyckats att genomföra dem. Vi har flyttat fram en till lördag nästa vecka. Denna tatuering är väldigt simpel och kommer sitta på en mycket god vän. Jag har en annan tatuering också inplanerad som också den är väldigt simpel, dock kommer jag vänta lite längre att göra den då den kräver lite mer övning ifrån min sida. 

Det känns otroligt att faktiskt vara igång och att det är folk som hör av sig till mig. Jag har nog aldrig varit med om något så kul. Det finns även dem som hör av sig och tror att jag ska kunna klara av stora konstverk med massa skuggningar. Man ska känna sina gränser och låta tiden man lägger på sin hobby ta ut sin rätt. Det tar tid, men det kommer vara värt det. 
 
Annars är den stora analysen klar från mitt gymnasiearbete. För er som gjort ett gymnasiearbete vet precis vad jag pratar om. För er andra som inte vet är det en 12-sidig mall som man ska skriva angående sitt gymnasiearbete. Hur det gått, varför man valt sin inriktning, vad hade man kunnat göra bättre ect. Det känns skönt att vara klar med den då den tog väldigt lång tid att göra. Det var inte speciellt svårt, men det tog sin tid så att säga. 

I veckan som börjar imorgon kommer jag publicera lite småinlägg. Jag kommer presentera några utav mina nyaste teckningar då ni endast har fått se gamla. Imorgon kommer ni få ta del av en intervju med Nathalie Thuresson där vi snackar om hennes tatueringar och vad hon känner om tatueringar. Jag har även bokat in en intervju imorgon som kommer ha samma stuk som Nathalie Thuressons intervju. 

 
Kommentera inlägget här: