Från apelsin till hud

Vem är jag?

Kategori: Vardag

Jag tänkte lite kort dra för er vem jag är och varför jag har startat denna bloggen. Jag heter Nathali Sjöholm och bor i Trekanten med min pojkvän. Att måla har funnits med mig enda sedan jag var liten. När jag var 12-13 år började jag på allvar börja måla och gjorde det till en daglig rutin. Detta har jag försökt att hålla då mitt drömyrke är att bli just tatuerare. 
 
Jag har fyllt 18 år och går på gymnasiet Jenny Nyströmsskolan. Tredje och sista året är väl omtalat och lever upp till alla mina förväntningar. Det är jobbigt och det är mycket. Gymnasiearbetet är en stor del av hela året och får man inte godkänt står jag utan gymnasie examnen.
 
Jag har valt att starta denna bloggen för att ge er läsare tips och inspiration om allt som rör tatueringar. Samtidigt som jag driver bloggen har jag vid sidan övat att tatuera snart i ett halvår som sedan ska sättas på riktig hud. Där av, från apelsin till hud.  
 
 
Kommentera inlägget här: